Маркетологу

Зачинити свою цільову аудиторію у замкнутому просторі наодинці з рекламою –
мрія кожного маркетолога. РА Юнік її реалізувала.

Показники для медіа-плану

Задачі, які виконує реклама на ліфтбордах

TasksІнформування – формування знань про новий товар, фірму чи подію.
Особливо эфективно за территоріальним охопленням цільової аудиторії,
наприклад, розміщення реклами про відкриття
нового відділеня банку в найближчих будинках.Переконання (распродажі, акції) – послідовне формування вподобань,
запевнення споживача зробити покупку, заохочення факту покупки.

Нагадування – підтримка проінформованості;
утримання в пам’яті споживачів інформації про товар в проміжках між покупками;
нагадування, де можна купити даний товар.

Утримання покупців лояльних до рекламованої марки.
В основному, цілі комбінуються, створюється комплекс 2-3.

Стратегії рекламної кампанії,
в яких варто використовувати рекламу на ліфтбордах

Родова стратегія – пропонування товару,
який відповідає тим чи іншим потребам споживачів.

Стратегія переваги – затвердження переваги товару
чи фірми у порівнянні із конкурентами у рекламному повідомленні.

Стратегія унікальної торговельної пропозиції (УТП)
переконливе повідомлення споживачам конкурентної переваги товару у порівнянні з іншими.

Стратегія позиціонування – створення нового,
відмінного від інших, образу бренду, використовуючи стійкі соц. зв’язки.
В основному, стратегії комбінуються, створюється комплекс з 2-3.

Цільові ринки, для яких реклама в ліфтах ефективна

Товари та послуги орієнтовані на масового споживача,
пов’язані з домашніми справами та покупками, а саме:

товари: віконні та дверні технології, магазини меблів,
магазини побутової техніки, супермаркети, інтернет-магазини, аптеки, магазини одягу, іграшки та ін.

послуги: доставка їжі додому, інтернет, кабельне телебачення,
медичні центри, пасажирські перевезення (таксі), банківські послуги,
ломбарди, спортивні клуби, секції, навчальні центри, ресторани (кафе, комплекси відпочинку),
торговельно-розважальні центри, сервісні центри, клінінгові послуги, доставка води та ін.

Вибір контенту

Інформація має засвоюватись за 15-30 секунд на відстані 10-50 см.
Тому може містити Inside (зобращення, эмоційне посиланя) та текстове пояснення,
в залежності від цілей рекламної кампанії.

Більшу ефективність мають макети з емоційним посиланням
та унікальними пропозиціями (акції, знижки та ін.), достатньо прості по формі та змісту.

Аудиторія

Мешканці м. Вінниці, які проживають в багатоповерхівках спальних районів;
Кількість – понад 83 000 чол.;
Вік – від 7 до 95 років;
Рівень доходу – вище середнього, середній, нижче середнього;
Стиль життя – середньостатистичні мешканці обласного центру,
що користуються товарами та послугами масового вжитку, а також їх гості та ін. люди,
які відвідали адресну програму.

Територія

м. Вінниця, багатоповерхівки спальних районів:
“Новобудови”, “Поділля”, “Чорнобиль”, “Вишенька 2”, “Вишенька 1″, Верхня Слов’янка”, “Нижня Слов’янка”, “Свердлова”, “Київська”, “Центральний Ринок”, “К.Маркса-Тяжилів”.

Mediaplan

Форма контакту

Друковані постери від А5 до А3, розміщені на ліфтбордах.

Частота контактування

1 людина бачить:
щодня 2-4 рази на день, по 15-30 сек.
на місяць 90 – 120 контактів, загальним часом 34 хвилини.
1 ліфтборд бачать:
в день 330 контактів, на місяц 9 900.
По усій адресній програмі:
в день – 313 500 контактів, на місяц – 9 405 000

Комунікативна ефективність, запам’ятовуваність

Одна людина бачить рекламу 90-120 разів на місяць, об’єднавши цю перевагу
з якісним контентом Ви отримаєте кращу комунікативу еффективність,
не маючи аналогів на ринку реклами.

Особливості контактування

Замкнутий простір, ненав’язливість (інформація, на яку є час, здебільшого, насамоті).

Конкуренти

Відсутні, рекламна агенція Юнік єдина в Україні
не розміщує конкурентів на одному рекламоносії.
Ви єдині вплините на цільову аудиторію.

Охоплення

15,3% мешканців м. Вінниця контактують з рекламою в ліфтах, при охопленні всієї адресної програми.

Канал. Рекламний носій

Ліфтборд – це конструкція із особливо міцного металевого профілю,
захищена ударостійким оргсклом, розміром А1.
Розташовується на рівні очей бічної стінки ліфта.
Відноситься до географічного каналу розповсюдження.

Строк роміщення. Складання календаря.

Мінімальний період розміщення – 1 місяць;
Оптимальний:
Інформування – від 3 міс.;
Переконання (разподажі чи акції) – від 1 міс. до закінченя терміну дії акції;
Нагадування – постійно, з можливими перервами;
Утримання споживачів – постійно.

Чому обирають професійну рекламу в ліфтах?

  • Гарантований контакт

    Знаходячись у ліфтовій кабіні, споживач обмежений в просторі,
    внаслідок чого 90% мешканців звертають увагу на рекламу в ліфтах.

    Отримайте гарантований контакт Вашого рекламного звернення
    більш ніж з 83 000 мешканців м. Вінниці.

  • Вибірка аудиторії територіально

    Не секрет, що 60% Ваших покупців проживають в 200 м від точки продажу.
    Розміщуючи рекламу в найближчих будинках, клієнти-мешканці,
    які щодня користуються ліфтом, вірогідніше,
    нададуть перевагу саме Вашій пропозиції.

  • “Реклама – не точна наука. Це навіювання. А навіювання – це мистецтво”

    Уільям Бернбах

  • Circle
  • Оптимальна вартість

    Реклама в ліфтах має один з кращих показників вартості контакту,
    серед таких носіїв, як зовнішня реклама, преса, радіо.
    Наприклад, для рекламної кампанії в 1110 ліфтах А4 формату,
    вартість одного якісного контакту складе всього 0,001 коп.

  • Тільки якісні контакти

    Чим частіше споживач бачить Ваше повідомлення, тим більше вірогідність запам’ятовування
    і підсвідомого вибору Вашого бренду в момент прийняття рішень про покупку.
    Частота рекламного повідомлення в ліфтовій кабіні –
    2-4 рази на день по 10-32 сек.,
    час, який дозволить не тільки прочитати інформацію,
    а й обміркувати її без впливу зовнішніх факторів.
    Одна людина бачить рекламу в ліфтах 90-120 разів на місяць.

  • У кращому форматі

    Реклама на ліфтбордах поєднує переваги реклами в пресі та зовнішньої реклами.
    На відміну від 30 сек. ролика на ТВ або радіо, 5-ти слів на білбордах,
    або дрібної замітки в пресі – Ви можете розмістити
    детальний опис Вашого продукту на площині від А5 до А3.